Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8

    • Bilgisayar animasyonunda prosedürelizm: Bir medikal animasyon uygulaması 

      Bakan, Emin (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Teknolojinin ilerlemesine paralel olarak gelişen bilgisayar animasyon teknikleriyle günümüzde birçok alanda animasyon filmi üretmek mümkün hale gelmiştir. Bu alanlardan biri de medikal animasyon alanıdır. Özellikle mikro ...
    • Bir anlatı biçimi olarak hipermedya 

      Ürkmez, Başak (Anadolu Üniversitesi, 2002)
      Bu çalışmada anlatı kavramı içerisinde, anlatı biçimi olarak hipermedya incelenmeye çalışılmıştır. Hipermedya, multimedya olanaklarını kullanarak etkileşimliliğin ön plana çıktığı farklı bir anlatı biçimidir. Kullanıcının ...
    • Çizgi filmde hayvan temsilleri : "Benim Hayvanlarım" uygulama filmi 

      Sofuoğlu, Hikmet; Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi; Sarıalioğlu, Melisa (Anadolu Üniversitesi -Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2022)
      Çizgi filmin başlangıcından günümüze kadar hayvan karakterlere insanbiçimci özellikler verilerek temsilleri yaratılmıştır. İnsanbiçimcilik canlı ve cansız varlıkların insan özellikleri ve hareketleriyle temsil edildiği bir ...
    • İnsan-eşya ilişkisindeki dönüşümlere yönelik karışık teknikte bir çizgi film uygulaması 

      Taylan, Meriç (Anadolu Üniversitesi, 2003)
      Bu araştırmada, insanın eşya ile olan ilişkisine pek çok yönden değinilecektir. İnsanın eşya ile olan ilişkisine daha çok olumsuz yönleriyle bakılacaktır. Eşyanın insan üzerindeki varsayılan yıkıcı etkisi irdelenecketir. ...
    • Karakter animasyonda doğru hareket ve doğru anlam 

      Dayıoğlu, Cem (Anadolu Üniversitesi, 2004)
      İnsanlar, eski çağlardan beri çevrelerinde gördükleri nesnelerin yansımalarını yaratmaya çalışmışlardır. Günlük hayatlarında gördükleri nesneleri çizmişler veya heykel ile üç boyutlu şekilde oluşturmuşlardır. Daha ileri ...
    • Karakter geliştirme ve bu süreçte ortaya çıkan sorunlar 

      Yeşilot, Şenel (Anadolu Üniversitesi, 2000)
      19. yüzyılda hızlanan teknolojik gelişmeler, bir çok yönden sanatı etkilemiştir. Bu dönemlerde resim sanatı nesnel gerçekliği ve dördüncü boyut yani hareket sorununu aşamamış, bu nedenle fotoğrafik teknolojiler daha baskın ...
    • Üç boyutlu bilgisayar oyunları görsel tasarımı 

      Uysal, Arda (Anadolu Üniversitesi, 2005)
      Oyun, gerçek yaşamdan kendine özgü niteliği ile farklılaşan her tür eylem ve düşünce olarak tanımlanmaktadır. Gelişmiş canlılar oyuna hem psikolojik hem de fiziksel nedenlerden ihtiyaç duymaktadırlar. Birçok canlı, oyunu ...
    • Üç boyutlu modellemede doku kaplama 

      Turan, Gürhan (Anadolu Üniversitesi, 2002)
      İlerleyen teknoloji, insanoğlunun yaşamını her açıdan etkilediği gibi, sanatı da etkisi altına almış ve birçok sanat dalı içerisinde kendini göstermeye başlamıştır. Günümüzde resim, heykel, seramik, mimarlık ve grafik ...