Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 22, listelenen: 18-22

    • Karakter animasyonda doğru hareket ve doğru anlam 

      Dayıoğlu, Cem (Anadolu Üniversitesi, 2004)
      İnsanlar, eski çağlardan beri çevrelerinde gördükleri nesnelerin yansımalarını yaratmaya çalışmışlardır. Günlük hayatlarında gördükleri nesneleri çizmişler veya heykel ile üç boyutlu şekilde oluşturmuşlardır. Daha ileri ...
    • Karakter geliştirme ve bu süreçte ortaya çıkan sorunlar 

      Yeşilot, Şenel (Anadolu Üniversitesi, 2000)
      19. yüzyılda hızlanan teknolojik gelişmeler, bir çok yönden sanatı etkilemiştir. Bu dönemlerde resim sanatı nesnel gerçekliği ve dördüncü boyut yani hareket sorununu aşamamış, bu nedenle fotoğrafik teknolojiler daha baskın ...
    • Karışık teknik animasyon sineması ve Malfunction uygulama filminde mizansen 

      Kartal, Ayçe (Anadolu Üniversitesi, 2010)
      Her sanat dalında olduğu gibi sinema sanatında da biçem konusu farklı ve yeni sinema eserlerinin yaratılmasında önemli bir rol oynamaktadır. Sinemada biçemi oluşturan anlatı yapısı, mizansen, sinematografi, kurgu ve ses ...
    • Üç boyutlu bilgisayar oyunları görsel tasarımı 

      Uysal, Arda (Anadolu Üniversitesi, 2005)
      Oyun, gerçek yaşamdan kendine özgü niteliği ile farklılaşan her tür eylem ve düşünce olarak tanımlanmaktadır. Gelişmiş canlılar oyuna hem psikolojik hem de fiziksel nedenlerden ihtiyaç duymaktadırlar. Birçok canlı, oyunu ...
    • Üç boyutlu modellemede doku kaplama 

      Turan, Gürhan (Anadolu Üniversitesi, 2002)
      İlerleyen teknoloji, insanoğlunun yaşamını her açıdan etkilediği gibi, sanatı da etkisi altına almış ve birçok sanat dalı içerisinde kendini göstermeye başlamıştır. Günümüzde resim, heykel, seramik, mimarlık ve grafik ...