dc.contributor.advisor | Eren, Oytun | |
dc.contributor.author | Erdem, Ayşe Özge | |
dc.date.accessioned | 2024-05-23T06:09:40Z | |
dc.date.available | 2024-05-23T06:09:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | en_US |
dc.date.submitted | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/28302 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada Claude Debussy Keman ve Piyano Sonatı yapısalcı bir bakış açısı gözetilerek ele alınmıştır. Debussy’nin üç notadan oluşan bir motiften yola çıkarak nasıl bütünlüklü bir yapıya ulaştıg gerek keman gerek piyano partisinde yer alan cümlelerin incelenmesiyle ortaya konmuş; motiflerin eser içerisindeki daglımı ve sergiledig gelişim, grafik örnekleri içerisinde tek tek analiz edilerek gösterilmiştir. Bu analizler dogultusunda, bestecilerin yapısal düşünceleri gözetilmeksizin yapılan her türlü yorumlamanın yüzeysel bir ifadeden öteye gidemeyeceg, dolayısıyla hiçbir şekilde derin ve entelektüel bir bakış açısına ulaşılamayacag anlatılmak istenmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Debussy | en_US |
dc.subject | Sonat | en_US |
dc.subject | Keman | en_US |
dc.subject | Piyano | en_US |
dc.subject | Yapı | en_US |
dc.title | Claude Debussy keman ve piyano sonatının yapısal analizi | en_US |
dc.type | artThesis | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |